Nie ma ludzi zamkniętych, są tylko niewysłuchani

141 0

18 odcinku moim gościem był Tomasz Zieliński. Jego głównym zawodowym zajęciem jak sam zwykł o sobie mawiać jest “Pomagam się dogadać”.

Człowiek niezwykle otwarty, ciepły, życzliwy. Polecam każdemu warsztaty u Tomka. Przede wszystkim dlatego, aby doświadczyć na sobie co to znaczy autentyczna ciekawość. Osobiście miałem przyjemność porozmawiać z Tomkiem kilka razy i to samo uderzało mnie za każdym razem – głębia tego jak mocno i uważnie Tomek słucha tego co mówisz.

Dzięki Tomek za ten wywiad! Za inspirację! Dzięki której każdego dnia staram się być nieco lepszy w podnoszeniu słów i zaglądaniu co kryje się za nimi ;). Zawsze to samo… Człowiek :).

Spis treści

0:17 – Czym zawodowo zajmuje się Tomek?
2:38 – Jak NIE sprzedawać?
5:25 – Dlaczego Tomek pracuje tylko kilka godzin dziennie?
11:07 – Co według Tomka oznacza „nie wiedzieć” podczas sprzedaży? Jak odzyskać utraconego klienta oraz pozyskać tego upragnionego?
15:02 – Co w sytuacji, gdy wiemy, że czeka nas naprawdę trudna rozmowa z klientem?
17:37 – Czy podejście do sprzedaży, którego uczy Tomek można wykorzystać w zły sposób? Co to znaczy być „ciekawym” drugiego człowieka?
24:40 – Co było punktem zwrotnym w karierze Tomka, dzięki któremu obrał obecny kierunek zawodowy?
38:31 – Jak się tego nauczyć by być ciekawym co kryje się pod słowami?
45:18 – Dlaczego mało kto stosuje takie podejście w komunikacji?
58:45 – Jeżeli nie walczyć ceną to czym?
1:05:56 – Jak bardzo jest istotna wybitna obsługa klienta?
1:08:14 – Czy wiedza przekazywana przez Tomka jest aplikowalna przez firmy każdego rozmiaru?
1:14:13 – Jak zapanować nad dumą, którą każdy w nas sobie nosi?
1:19:54 – Co jeśli klient kłamię?
1:22:06 – Co w sytuacji, gdy firma zatrudniająca Tomka nie dostarcza deklarowanej jakości?
1:27:20 – Gdzie szukać wiedzy poświęconej sprzedaży?
1:30:00 – Dlaczego Tomek nie ma swojej strony internetowej?
1:33:14 – Z jaką myślą zostawi nas Tomek?